Brandborg.blogg.se

Akuten

Kategori: Vardag

Jag vaknade vid 3-tiden av att jag hade fruktansvärt ont i magen, kunde knappt sitta, eller ligga eller stå. Jag hade sprängande huvudvärk och mådde väldigt illa. Jag försökte somna om men det gick verkligen inte. Så jag gick it en kort promenad med hundarna, men då gick det verkligen inte mer och jag gick gråtandes hem, ringde till farmor och frågade om hon kunde ta ut hundarna lite senare eftersom att jag inte mådde bra, tänkte åka hem till mamma och lägga mig och försöka sova. Men istället körde jag till farmor, hon ringde 1177 och de tyckte att jag skulle åka in direkt. När vi var framme på akuten så spydde jag några gånger och sen somnade jag mitt bland kramperna. Efter x antal timmar på akuten slutade det att krampa och jag fick äntligen träffa en läkare. Eftersom att det tog sån tid beatämde jag mig för att åka hem, och ringa till vårdcentralen imorgon.
Kommentera inlägget här: