Brandborg.blogg.se

Sjukhus

Kategori: Vardag

Som jag berättade häromdagen var jag på akuten, och på kvällen samma dag blev jag värre, kunde inte gå stå eller äta, jag var helt utslagen. Och orkade verkligen inte mer tid på akuten så försökte övertyga mig själv om
Att det skulle gå över bara jag sov lite... Det gjorde det inte.. Åkte in till akuten där de hittade massa bakterier och virus i mig, och sa att jag var tvungen att läggas in. Jag har tydligen fått någonting som kallas för njurbäckensonflammation, som har fått upp i njurarna och även ut i blodet.. Så får antibiotika och ligger här i sjukhussängen och väntar på att inte bli sämre.. Hade hoppats på att få åka hem idag, men när dem hittade det i blodet så ville dem ha kvar mig... Så det suger. Pappa har vart här en stund och hälsat på och snart kommer mamma, ska bli skönt med lite sällskap!



Kommentera inlägget här: